edDy sYrOl

Tuesday, April 17, 2012

Rating entry mengikut viewers paling tinggi

Macam panjang sangat lak tajuk tu kan? huhuhu... sokey lah...

mengikut print screen di atas, jelas menunjukkan entry yang paling banyak menerima kunjungan dalam senarai top 5 ialah: Link

1. Exclusive bersama Syed Shamim. Mungkin penyumbang utama ialah ramai yang nak tahu biodata lengkap dia, plus dia dah buat beberapa cover version lagu dekat youtube. Entry tentang Syed Shamim di SINI.

2. Segmen EIR bersama cik Zoey Zau Yah. Ohh yehhhh, si gadis comel dan cun ini memang sentiasa menjadi perhatian ramai. Di samping jawapan2 dia yang menggeletek usus. Entry Zoey di SINI.

3. Bilik tidur idaman. Well, ni entry lama sangat dah, namun ramai juga yang berkunjung nak baca. teruja sangat...!! motif kaw nak tau pasal bilik tidur???!! Entry di SINI.

4. Segmen EIR bersama cikgu Zami. Memang antara blogger muda yang dikenali ramai. Tak hairan ramai yang nak tahu. Entry di SINI.

5. Segmen EIR bersama Encik Hamdi @ Daniel Adie. Blogger yang banyak buat entry tentang lifestyle dia, dan boleh tahan juga umpama public figure sekarang ni. Entry di SINI.

kalau tengok dari segi viewers, meme lah nampak sangat pengunjung blog aku tak ramai ye dok. dasar blogger pemalaih.. ehehehe.. dah jarang buat entry ni. Agak bz dengan jemputan kahwin.. *tiber..!! Tetapi, pengunjung yang tak ramai ini membuatkan hati ku gumbira tak terkata kerana masih ada yang sudi datang jenguk-jenguk. muahhhhhhh <--- spesel, sila berebut.

p/s: Penghargaan buat semua viewers.


1 comment:

vendoline said...

perghh tinggi giler rating...cool