edDy sYrOl

Monday, May 14, 2012

Berakhir sudah Digi Wwwow


Semalam secara rasminya digi wwwow awards dah berakhir untuk undian dari juri awam. Tahniah buat mereka-mereka yang telah berjaya mendapat tempat pertama. Sangat kagum dengan effort u guys yang memang tak putus-putus promosi. Bukan macam aku yang kadang on kadang off.... hehehe.. padan muka aku.

BTW, sepanjang minggu-minggu voting ni, ranking paling tinggi pernah aku dapat ialah rank ke 28. Itu pun aku dah lupa minggu keberapa. Dan berakhirnya undian semalam, aku jatuh tergolek-golek ke ranking ke 36. untuk kategori Nuffnang: Blogger of the year (nak jugak kategori gempax2).. kihkihkih... jauh ditinggalkan di situ yew...

lihatlah Aku&Hidup di situ

Well, buat kesekian kalinya, aku nak ucapkan terima kasih buat semua yang sudi memberikan undi kepada aku setiap hari, tanpa jemu dan bosan. Walaupun ini umpama penglibatan suka suka, tapi ada juga yang sudi sokong aku (ayat cam menang award seyyy...). terima kasih tak terhingga dari pokcik, isteri dan anak-anak #eh

p/s: yang kecundang jangan kecewa.. welkem to the club.. miahahaha

No comments: