edDy sYrOl

Sunday, July 22, 2012

Jom Join Giveaway Edy

click banner untuk turut serta

For the first time in my life (ok hiperbola..bahahha). make it short, abang (eh salah!!) pokcik dengan rela diri join GA sulung dari cikgu edy ni. GA sempena follower ke 500. Kelas kaw edy, pokcik sampai la ni takdok GA GA, sedeyyy...

Pokcik memang rajin datang BW ke blog edy ni, selain nama sama dengan pokcik (tp pokcik lg babyface..kbai!), entry yang disampaikan melalui lukisan ala-ala komik memang mencuit usus. Ohh..bertapa pokcik nak sangat pandai lukis seperti itu (bodek...)

Berikut adalah dua entry yang pokcik rasa menarik pada pandangan mata sexy ku ini:

1: http://edyfee.blogspot.com/2012/07/murid-boleh-bawak-fone-ke-sekolahape.html

2: http://edyfee.blogspot.com/2012/04/debat-kepenggunaan-ipg-kampus-perlis.html

Baik, entry pertama memang lawak sesangat (tangan di dada, mata jeling2) sebab ada sinis dalam kebenaran entry komik tersebut (ayat kemain...). Entry yang menunjukkan realiti dan kebarangkalian yang akan berlaku di masa hadapan (ayat ekonomi..mampu?) kalau gadget dibenarkan untuk dibawa ke sekolah. isu semasa ni..loike!!

Entry kedua pula mengingatkan pokcik kepada zaman lalu sebagai seorang pendebat yang tak pernah menang kat final..bahaha... zaman yang indah-indah dan ohsem-ohsem ketika itu. Rindu lak zaman debat bila tengok entry itu.

Cadangan: untuk faedah bersama, pokcik cadangkan cikgu edy buat satu entry pasal pokcik. Fuhh... mesti menarik. Pastu edy lukis pic pokcik ala-ala anime, ohh my english. betul ni tak tipu. Inilah cadangan pokcik dari hati kecil pokcik, untuk kebaikan pokcik je, bukan kebaikan bloggers lain (sila sepak aku.... :P ).

p/s: meh join remramai kengkawan....oh ya, sila singgah jap tgk2 iklan kat side bar. semua menarik!!

4 comments:

hyz said...

semoga pokcik dpt patung... hahhaha

vendoline said...

terima kasih bro join.hehehe really appreciate

Unknown said...

dpt patung monyet!!!yihaa..

vendoline said...

TERIMA KASIH
KERANA SUDI JOIN DAN MENYOKONG 'MY FIRST GIVE AWAY'
-sangat hargai idea anda-
hhh untuk kepentingan diri yer,ehhehe ok2

intai entry ni untuk menilai

SALAM BLOGGER ikhlas daripada EDY