edDy sYrOl

Wednesday, August 15, 2012

Kad Raya, Duit Raya dan Langsir Raya


Dah dekat nak raya ni, banyak betul perkara nak prepare kan? yeke? takdooo lah... bagi pokcik semuanya serba simple. Apa yang ada dah cukup baik bagi pokcik. ohh ya, terima kasih buat butang baju melayu itu..sangat ohsem... (~_~)



Baru pagi tadi buat entry pasal kad raya, petang dah dapat kad raya beserta sampul duit raya..hewhewhew... pokcik terharu.... Tetiba pokcik terimbau zaman kegemilangan muda remaja belia, tapi 5 saat je lah... Nanti pokcik gantung yooo....



Har ini juga pokcik dapat satu bungkusan besar. Dari bro Pyan... Sexcited gak nak tahu apa barang dalam dia tu..bila buka, waaaaaaaaaaaaa.... ada langsir... tu yang color keemasan tu langsir ye... Kiranya ni langsir raya untuk pokcik, oh terharu juga. Juga baju kemeja. Ni pokcik rasa kira duit raya tahun ni lah tu kan? hayooo..baiklah... Terima kasih diucapkan...

p/s: Alhamdulillah, Allah murahkan rezeki. Semoga kalian juga dimurahkan rezeki. Aminn

4 comments:

Razil Tahir said...

huyyooh! langsir? serius?! huhuhuhu
cool...

shafiqabdshukor said...

rezeki ramadhan.. rezeki nak raya..

Hans said...

pokcik xbagi aku kad raya pun!!
sob sob sob

eddy syrol said...

razil: cool kan?hehehe

shafiq: alhamdulillah

hans: dah kat FB..hambek laa ..hewhewhew