edDy sYrOl

Sunday, January 30, 2011

sarapan pagi




salam alaik.. awal kan aku bangun hari ni? ngeh3x..entry pertama hari ni aku hidangkan korang dengan meehoon goreng+keropok. sedap tak? sebenarnya pengambilan sarapan pagi ni penting tau. dulu, aku pernah mengalamai fenomena di mana aku tak suka langsung ambik sarapan pagi. bagi aku sarapan pagi tu leceh dan tak perlu di ambik berat sangat. namun aku godek2 la internet pagi ni dan terjumpa la tentang satu artikel berkenaan sarapan pagi, dan dinyatakan juga sarapan pagi itu merupakan makanan untuk otak. jom baca lebih lanjut ek..

CLICK SINI

p/s :- jom teman aku breakfast...

7 comments:

hawiz said...

huhahaahaa...aku bru bangun r...tak ley teman ko..kih3

eddy syrol said...

hamboi sepol....awal ko bangun ek..jrg ko awl mcm ni...wakakakkakaka

hawiz said...

siot jer ko..huh..mmg r awal broo..arini aku free..tarak kursus..klo tidakkkol8 dh kene gerak p kl..tensen beb...so ape lgi..blog r..waaaaahahaha

eddy syrol said...

kan ko bgtau aku aritu ko kalau weekend bangun kul 5.00pm.. hahahahaahahha

hawiz said...

mana ader aku gtau ko cmtuh..siot tol..huh!!!!...aku sekeh kang!..

armouris said...

info tentang sarapan pagi di SIHAT SELALU - Sarapan Pagi Kuatkan Otak

dAiEnG said...

AMBOI SEDAAPP NYER MEE HOON.. FAVERIT NIH!