edDy sYrOl

Saturday, April 23, 2011

come out with +ve matter


alkisahnya, pagi-pagi lagi aku dah rasa frust sangat. nape ko frust ni eddy??? mesti takde sape pun nak tanya kan... arghhh..tak kisah lah... frust sebab tgk result pepagi ni yang megecewakan.. result ape? sape tanya?amik nombor ke hape eddy ni? hello..... haram tu... ambik nombor itu adalah manusia-manusia yang memang useless lah...

frust sebab adalah... impian tak termakbul. BTW, kena lah sabar kan...

tapi dalam cite bab sabar ni, ada juga lah rasa nak hempuk laptop akak aku dengan penuh kekuatan. sebab geram kan.. eh....tapi takleh hempuk, tu bukan laptop aku.laptop akak aku. nanti takde lak modal aku nak ber-on9 24/7 . terima kasih kakak ku...

apa pun yang berlaku, kenalah selalu berfikiran positif. senyum...tak perlu kata apa2..senyum...hehehhe
kene lah senyum untuk menumbulkan rasa positif tu dala diri. susah tau nak senyum. senyum kepura-puraan senang lah kot. sebab, sesuatu yang buruk itu terjadi akan ada hikmah di sebaliknya. tunggu dan lihat sajalah.

p/s : mode pagi ini mendengar lagu datuk siti berjudul melawan kesepian (~_~)

No comments: