edDy sYrOl

Tuesday, April 12, 2011

mari mengira BINTANG


entry ape tah aku nak tulis tak tahu lah... just rasa nak tulis something...

pandang langit gelap je...nak kata hujan tadi petang tak gak... eh, hujan ke tak? aku tido ptg tadi..dengan cemerlangnya aku tido...

BTW, cakap pasal kira bintang ni, ada tak blogger2 yang buat perangai senonoh mengira bintang? gile nak kira bintang, sampai 7 keturunan tak habis derr.... filem kuch2 hota hai ada budak yang suka kira bintang... comel je dia kira bintang **rasa nak sligi budak tuh...ngeh3x...

bintang ni boleh buat pelayar2 yang takde kompas (ade ke pelayar2 yang tak reti ber-kompas now?) menentukan arah. for sure lah kan aku dah lupa nak tgk arah guna bintang ni... nak belajar balik lah. tak semestinya pelayar je kene tau baca bintang... tapi pelayar2 sekarang nak ke baca bintag, kompas kan belambak...mana lah tau tetibe kompas rosak, hilang tenggelam jatuh dlm laut, boleh r baca bintang tanpa gabra....

p/s : bosan tanpa bintang

3 comments:

faisal apardi said...

kalau ada yang kira bintang tu bukan giler tapi melatih banyak2 kan bersabar..kalau tak caya cubala.hahaha

faisalapardi.com

hawiz said...

saper la yg ngok dok kire bintang tu...mesti biol..huhu...

eddy syrol said...

faisal... tol gak tu kan... nak sangat2 la jadi org yang kuat sabar..mesti besar hati..

hawiz : aku selalu tgk bintang, tp tak le sampai kira... tp langit la ni takde lak bintang..haishhh