edDy sYrOl

Tuesday, April 12, 2011

SENYUM PAGI


BISMILLAH......
ASSALAMUALAIKUM .....

wei korang..pagi-pagi yang permai ni kena lah senyum. alah, bukan susah pun senyum jer.. bukan suruh senyum depan orang pun. meh pandang cermin dan senyum pada cermin. mesti korang akan rasa cam tak betul kan? tapi ini memang betul punya. boleh dijadikan terapi untuk keceriaan sepanjang hari. ye lah, permulaan bagi setiap hari kena lah dimulakan dengan perkara-perkara yang positif, baru lerr lepas tu akan diteruskan dengan semuanya positif2 belaka. betol aku tak tipu.. kalau pun ada benda -ve dtg, korang akan cuba juga untuk menerima secara +ve...


p/s : menikmati waktu pagi setip hari dengan mendengar bunyi2 burung berkicau.. serious tenang

7 comments:

waN Mohd Salim said...

gud morning abe .. salam ... pagi best sesangat nak cari idea menulis .. hihihhi

eddy syrol said...

hai incik wan.. opkos pepagi lah banyak benda nak tulis

Encik Suami said...

mmg betul.sblm masuk opis..kene setting mood baek punya. hope sgt2..takde lah bende yg akan spoil kan mood kita.

jemput terjah new entry

1) (>.<) Untukmu (>.<)

2) (>.<) Bile Senin Menjelma (>.<)

eddy syrol said...

encik suami, saa suka nama anda..hehehhe... nanti saa terjah... :)

Encik Suami said...

eddy:

nama tue biase2 je.tiada apa yg istimewa

jemput terjah entri nie

1) (>.<) Untukmu (>.<)

Nurul Afifah said...

nak apply lah lepas ni.. :)

eddy syrol said...

afifah oi...apply ape?