edDy sYrOl

Tuesday, April 19, 2011

semalam yang SLEEPY


Bismillah-arrahman-arrahim
Assalamualaikum... morning semua... rasa mcm mata ni bengkak lak. bukan sebab kurang tidur tapi terlebih tidur kot.

serious semalam aku tidur awal. bukan sengaja tidur awal, tapi tertidur awal. landing je kat tilam (bersetentang bantal) terus terlena. sampaikan my lovely baby sms pun aku tak perasan. aku reply dah lewat. errmmm.... mesti dia kecik hati punya ni. sebab sampai saat ini (6.06am) dia tak reply aku lagi. sorry baby, orang tak sengaja. orang tertido... tiring day semalam..


aku rasa ter-awake pukul 10 lebih kot. reply sms si dia. then terbangun lagi ntah kul brapa, tgk phone xde apa2 reply. bangun lg pukul 3.30am, sms si dia...huhuhu...
(~_~)<----------Rasa sangat bersalah ok..
ekceli, dia dalam kerungsingan semalam. patutnya aku ada la bagi2 nasihat ke, tolong2 ke. sengal lah aku ni..

p/s :- berfikir kenapa aku kerap sangat rasa mengantuk.

4 comments:

Izamir Ridzwan said...

IR ngntuk spnjg msa.. hhaha tpi klu dpn pc xtidur pon xpe

Jejaka Stylo said...

salam..
sure dia merajuk tu...beter kol la pujuk hehehe... eh nape ye tgk sejak kebelakangan ni tgk status fb asyik tido awal je? penat je slalu...keje byk ke?

hawiz said...

fuyoo...mestu baby ko kecik ati giler...ish3...

eddy syrol said...

IR : tau sangat..anda kan kaki PC..heheh

jejaka : tah la... saya pun confuse

hawiz: ye ke dia kecik hati..i hope tak lerr