edDy sYrOl

Thursday, June 23, 2011

breakfast simple jer


breakfast yg simple untuk awal2 pagi seawal 3.30am...giler awal..hahaha... sweet oat + susu + london roll cake.... sweet oat ni dia manis sbb aku tambah susu pekat sikit..tak reti aku nak makan oat yang ori tanpa campuran..huhuhu...

p/s : makan lah makanan berkhasiat di pagi hari (~_~)

22 comments:

Hans said...

wahhh
makan oat
hebat

Cara - Cara Untuk Ingat Nama Kawan Jika Terlupa Part 1

eddy syrol said...

utk kesihatan (~_~)

IMANSHAH said...

Alhamdulillah, rezeki

ct N honey said...

oat mmg sihat,tapi kek tu.....apasal awal sgt bfast?

eddy syrol said...

yup..betol2

::blog anak jawer:: said...

wow..,mmg simple n berkhasiat...tp awat pagi sgt..hehe

-Yok mampir diluk = maya dan realiti tak kan pernah sama...

AteyN said...

follow me, im the newbiesss.

farteenkmz.blogspot.com.

btw, da follow awak :)

Ajeyy Rawk said...

bestnyeeee :D
naik sikit .. haha

eddy syrol said...

ct and anak jawer : awal sbb..ermmm..bukan bfast sebenarnyer..sahur..ngeeee (~_~)

ateyn : InsyaAllah

Muhammadnuraizuddin said...

paginya..ahahah

eddy syrol said...

adnuraizuddin : apa leh buat...tu pun kelam kabut makan.hehehe (~_~)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

eeemm...sedapnya sarapan pg dia...

saiazuan said...

hoho aq slalu susu ngan biskut je

eddy syrol said...

ladyzul : simple je

saiazuan : biasa mcm tu gak... tp arini spesel sikit kot..

Mr.Oren said...

kalau la aku wat mcm ni...kurus terus aku nnti..wakakaka.

.: Mr Aril :. said...

perghh..sedap tu bro! ni macam sakit je..hehe:D

misz sheyla said...

oat...xleh nk telan mula2...dulu sampai muntah2 gak....huhuhu skang da okey

eddy syrol said...

mr oren : aku nak gemokkk

mr. aril : sedap ke? time ni terbayang burger mcD...baru sedap..hahaha

sheyla : ntah dah tak ingat lah ble mula pandai mkn oat...

Keyrill Eduardo Willeyhem said...

Amin ... janji perut tak kosong. :D

eddy syrol said...

tol tu keyyrill :)

shida said...

oat???
xmo makan dah..ho3...tawaq tak rasa apa..melekit..he3..
tp yang xsedap tu lah yang sehat kan..hmmmmm

nk oat yg sedap, ce makan oat dengan jem stawberry or jem buah-buahan lain..ok lah not bad

jmput2 sggah blog shida..tq

eddy syrol said...

shida : sy pun dulu tak suka mkn oat ni..tp lama2 ok la..tp mmg oat ni bukan sedap sgt pun..ahaks