edDy sYrOl

Thursday, June 23, 2011

"SEGMEN : Ady Budika Nak Kasi Ole-Ole Dari London"



wahhh..terujanya nak dpt GA dr bandung... yeehaa... (rindu pulak mak ayah yang tgh bercuti di sana...hurmmm...)...

so, camne aku boleh ter-jumpa blog ady budika ni yew? pada suatu hari, ketika burung-burung berkicauan mencari makan (sila ketuk kepala aku kuat2 now), aku terfikir lah nak aktif semula berblog ni. so, aku buat la blogwalking lari2 anak secara comel dalam beberapa blog.if i am not mistake, aku masuk blog bro ben kot dan godek2 siapa blogger yang dia follow, aku nak follow gak. tup tup, ternampak nama ady budika ni. sbb bro ben and bro ady ni kan selalu connected je kalau buat segmen. so dengan lapang dada aku follow sampai ke hari ini 23 jun 2011...

p/s : hencek ady, saya nak ole2 dr bandung (~_~) <----- muke mengharap

10 comments:

AdyBudika said...

aahahah suke!!!

eddy syrol said...

suke lak dia..huhuhu

Keyrill Eduardo Willeyhem said...

Oh, segmen rupanya. hahaha. Good luck ek. :)

eddy syrol said...

jom r join sekaki (~_~)

ishiko said...

ohh..sy pun rasa nk jugakk la

eddy syrol said...

jom join reramai

No Lan said...

semoga berjaya ye eddy..

eddy syrol said...

thx kak no....

AdyBudika said...

Tahniah, anda menang GA!

Rujuk Ada GA dan senarai pemenang untuk GA Ady Ke London... ^^

eddy syrol said...

tq hencek ady... happyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy