edDy sYrOl

Saturday, June 11, 2011

muzammil yang ganas (~_~)


yehaaa... sape muzammil tu? dia anak menakan aku.. nama penuh muhammad hassanul muzammil bin bakhruddin. panjang giler nama..besar nanti siap lah kau isi borang OMR nak jawab soalan, penat tu dengan nama yang panjang.hehehe... ganas ke dia? tak lah..secara alami, dia ok..good bpy..tp dia ganas time tido.. eh eh, sape yang ganas time tido sama cam muzammil ni? mesti ada kan... kalau time tido kepala kat bantal, esok bangun kaki yang kat bantal...

tengok lah keadaan tempat tido sebelum dia tidur... tu pic tempat tido aku... simple je..hehehehe....

mari kita tengok tempat tido tersebut di waktu pagi.... jeng3x..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
*

ni dia... cam badai gempa bumi lak kan..huhuhu... so cute tido camtu...

p/s : tido adalah nikmat (~_~)

3 comments:

Hans said...

mimpi main bola la tu
habis cadar
hahaha

Maharaja Lawak Episod 11

ishiko said...

syiok betul dya tdo..

eddy syrol said...

hans : maybe lah..tp dia suka main badminton...

ishiko : syok kan...