edDy sYrOl

Sunday, July 24, 2011

sketch : double sketch

tengah hari td aku rasa nak tidur. tapi, oleh kerana panas sangat2 di tambah aku kena ke pekan menunaikan pesanan kakak aku lepas solat asar, so aku tak boleh tidur. aku kalau tidur for sure bangun pukul 5pm lebih2...haaa.....terlewat sudah..... oleh kerana aku tak tidur, dan panas...aku duduk lah di kaki lima. tiba2 aku terpandang kertas kosong, maka aku rasa nak melukis...

maka terhasillah lukisan2 ini... sila jangan kutuk aku ya, aku tak reti melukis dengan baik (~_~)

ni kononnya pemandangan kaki lima...tp aku rasa a bit wired dengan lukisan pertama ni, nampak kasar sangat...cam budak tadika melukis. budak tadika lagi lawa lukisan drg kot..huhuhuhu


lukisan kedua pula mcm ni. ni lukisan ape ye?ntah lah... aku suka lukisan kedua. eh...tiba2 aku terfikir yang lukisan ni kan menggambarkan apa yg difikirkan oleh si pelukis, so sapa tahu apa yang aku fikirkan? ahaks... sapa betul aku bagi sposen..eh, doposen...

p/s : nak lukis benda2 yang lagi susah,dan nak nampak mcm lukisan pro..hohohoho (~_~)

11 comments:

Ash said...

wahhh!!! santekkkkk!!!

eddy syrol said...

ko lagi terror melukis derr

Ash said...

aku pulak.. ok la tu.. ade feel kat lukisan tu, sebab dilukis dari hati..

eddy syrol said...

tengs yazid... rasa leh aku pamer ke kat balai seni lukis negara? hihihihi

hyz said...

ada bakat.. bagus2..

eddy syrol said...

thx hyz :)

syasyah_biscuits said...

sketch3 = fun

eddy syrol said...

syasyah suke sketch gak ke?

hafidah said...

cantek lah pic kedua tuh..natural jek..
erk..ape yg difikir kan oleh pelukis?urm..si pelukis sedang menikmati pemandangan sambil sambil menunggu kehadiran orang tersayang..hahha

Anonymous said...

ok....aku sgt suke lukisan yg kedua tuh... :D

eddy syrol said...

hahhaa... bukan nampak kasar ke?