edDy sYrOl

Saturday, July 23, 2011

Terima kasih ADY BUDIKA


tara................... ini dia ole2 dari bandung yang di kirimkan oleh bapak ady budika lewat giveaway-nya... entry tentang itu boleh diliat di sini ya semua CLICK..... hahaha..terror tak aku ckp indo? haaa..ko mampu? tak kan tak kan?ahaks...

so, ribuan terima kasih buat hencek ady budika ya... aku tak tahu ni dah yang keberapa dari ady,tp kalau dia buat ape2 segmen mesti aku ikut. tak kisah menang hadiah utama ke tak, janji ikut je..huhuhuuhuhu...

p/s : rasa nak gi bandung jugak (~_~)

6 comments:

hawiz said...

tahniah...hehe

izfanora said...

wah.. betul2 berkawan serata dunia nie.. :)

yazidy said...

jeles!!!

eddy syrol said...

ko jeles ape yazid? abg EQ bg adiah pun lawa ape..hehehe

yazidy said...

hehe.. tapi aku nak hadiah ni gak.. ko bagi je la kat aku hadiah ko tu..

eddy syrol said...

e............mana boleh...ady budika bg ni...huhuhuhu