edDy sYrOl

Wednesday, August 24, 2011

REVIEW SAHABAT RAMADHAN #4


"Sahabat sejati adalah sahabat yang tidak semestinya selalu menyokong diri kita, tapi juga akan mengingatkan jika kita melakukan kesalahan. Dia memahami kita, dan mencuba untuk menjaga perasaan kita.Sahabat yang membawa kita pada kebaikan bukan sebaliknya.Dia membantu kita memecahkan masalah.Menolong kita semampunya.Dan mampu membawa kita pada perubahan yang lebih baik."

Assalamualaikum... ini merupakan review ke-4.. moh kite lihat sahabat2 kita ni (~_~)

sahabat kita ni leh panggil acik..tgk kat header dia..hehehe...pinky2 header dia ni.. menarik.. dan lebih menarik juga kata2 acik ni... acik kata "Bulan ramadhan saya tidak pernah gagal mengajar saya menjadi orang yang lebih penyabar dan murah hati." bagus kalau mcm tu..harap semua dapat mencontohi acik.. jom singgah blog acik..!!


sahabat seterusnya nama syuha..tgk kat header juga..hehehe... simple je header dia..tp nice..simple is more... terfikir gak nak buat header cam ni satu hari nanti... syuha kata, "Bulan ramadhan aku sangat best kerana dapat berpuasa dalam keluaraga yang insyaAllah sempurna dan together with happening friends. Dan dapat makan yang sodap sodap, tu yang best tu" sebut sal mkn ni, perut tetibe berkeroncong bagai..eh, jom singgah blog syuha..!!




sahabat kita yang ketiga ni nama dia zul..juga tgk kat header dia..hehehe...header zul ni mood raya dah... tak leh jadik ni, aku pun nak gak r buat header raya..hehehe... blog zul ni kemas, tak banyak widget, so senang org nak view..saia suka...!! kata zul, "Bulan Ramadhan kali ni sangat best sebab dapat berbuka full month dgn family serta dapat menimba pengalaman baru yakni menguruskan jenazah dari awal hingga akhir" best r zul... saya dulu praktikal urus jenazah guna patung saje..hehehe... jom singgah blog zul..!!

p/s : sahabat2 yang lain boleh click pics untuk terus akses ke blog pemilik ye... selamat bersahabat... (~_~)

5 comments:

syuha zulkifli said...

Ehe, terima kasih SAHABAT =)

Anum said...

jom kt buat lawatan

Acik said...

wah ... ada belog acik! heheheeee ... tenkiu! :)

Amezy Syafie said...

hey guys ! , follow me up :D
http://themijots.blogspot.com/

Rtp Farra Arisha said...

will check it out those blogs soon!!