edDy sYrOl

Tuesday, October 4, 2011

Eddy Interview Retis : Ujang dan Lisa Surihani

guys....! bertemu lagi dalam segmen ES Interview retis. ES hentikan sementara proses temu bual dengan retis-retis yang lain, sebab nak habiskan dulu publish yang dah di temu bual. harap yang ada email ES tu, bersabarlah yaw..

Kali ini ES menampilkan seorang jejaka tak single berumur 25 tahun (aku masih tak caye umur dia 25 tahun dol) bernama Ujang. mari kita ikuti temu bual ES dengan hencek Ujang.

1. apa yang ujang suka sangat dengan blogging?

Ujang : mengisi masa lapang..=)

2. ada masa-masa tertentu ke ujang nak buat entry?

Ujang : tak..belasah jer bila ada idea.., kekadang auto publish

3. selain blogging, apa aktiviti masa lapang ujang?

Ujang : masa jarang lapang..so memang on9 jer kalau tak blogging..macam sekarang ni =)


inilah ujang

4. ujang minat sangat dengan lisa surihani (refer tu most entry). komen sikit. :)

Ujang : yup sgt minat lisa dan heliza..hahah

Eddy : sbb?

Ujang : sedap mata memandang(cantik) dan tak sombong..

5. penting tak followers bagi ujang?

Ujang : Untuk blogger yang personal sangat penting..

pic paling aku tak suke! jeles

6. saya ada terbaca dalam sebuah blog, entry dia marah-marah sebab apabila dia view dan komen di entry blogger lain, bloggers lain tak buat perkara yang sama pada blog dia.komen sikit.

:)

Ujang : jawapan rujuk entry ini

=)

http://azfar9897.blogspot.com/2011/04/aku-tak-jawap-komen-dan-aku-tak-sombong.html


7. kalau BW, ujang prefer blog yang macam mana? boleh bagi contoh

Ujang : erm..pertama blog kawan-kawan terdekat then blog yang lawak, entry tak panjang-panjang sangat , entry tak kutuk blogger.. penggunaan bahasa yang best..=)

bersama heliza..

8. apa perkara yang buat ujang teruja sangat tahun ni?

Ujang : kahwin dengan dapat berita bini ngandung..hahaha

9. antara blogging,FB dan tweeter, mana satu lebih utama?

Ujang : blogging.

ujang dikala kecik

10. Akhir sekali, ucapan utk followers ujang dan readers blog aku&hidup. silakan.

Ujang : erm..terima kasih kerana menyokong sesama blogger.

begitulah berakhirnya sesi temu bual ES dengan hencek ujang ni. u guys kalau nak terjah terajang blog ujang, bolehlah click mana-mana pic yang ada KECUALI pic lisa dan heliza...!! noted..! bertemu lagi kita bersama personaliti yang lain yaw..

p/s : harus mengambil peluang yang ada. harusss....!

13 comments:

Unknown said...

wah, bila turn saya~kekeke

Fiq Fikri said...

interview saya lagi tak puas,kali ni interview pasal kotrobasi saya palk

eddy syrol said...

izzad : next ok next.. email me eddy86bloke@gmail.com

fiq : hamvoi...!! nanti di atur.. siap sesi potograpi lagi yaw..hehehe

Unknown said...

assalamualaikum...hhahhah...rasa kelakar,kmpem dia xska blog aku...entry sme pnjang2...

Blog Eazy Izzuddin said...

oh ujang...
selalu jumpa..hik2
xD

eddy syrol said...

greenapple : entry aku pun panjang2..hehehe

ez : kim slm dia

Ujang9897 said...

hahahaha...,

tQ bro...lu mmg hensem macam mr bean..('',)

wei mggu dpn gua nak jmpa lisa n heliza..nak ikut..('',)

fadh leyanie said...

bila baca entry ni terbayang suasana rancangan melodi temuramah retiss

hyz said...

ni betul2 retis, bgambo ngn retis... perghhhh

Z.I Zam Ijam said...

bagus lah encik encik ujang ni . jwapan simple je, i loike . xsampai stgah menet bace

eddy syrol said...

ujang : gilo...! kim slm depa keh..

fadh : ehek..ade lak giru..

hyz : kannn

zam : cepat lah minta otograp dia..retis ni..hehehe

Unknown said...

satu kerja yang bagus :)

Turtleman said...

hahaha menarik ni...citer pasal ujang