edDy sYrOl

Friday, November 25, 2011

Cuci kereta

amanah ni. dengan balik bercutinya akak aku dan family ke kedah, kereta ni menjadi amanah aku lah kot. kena jaga. biasanya aku akan main raba-raba kereta ni sendiri. self service katanya. cuci kereta sendiri. sabun suka hati aku nak letak banyak mana.tol tak?

tapi hari ini, aku rasa perlu pula nak cuci kereta di mana2 car wash. at first, aku jenguk car wash yang mmg biasa aku pergi. full dol... dah lah hari jumaat, kalau aku sign kontrak gak (ayat giler lah), mesti kereta tak siap cuci sampailah waktu solat. so, aku ckp dengan akak kaunter tu "tunggu sat. fikir dulu"

aku cadang nak ronda2 cari car wash yang lain. alih2 aku ternampak car wash yang agak hidup segan mati tak mahu. kereta pun ada dua buah je yang tgh di polish. dah habis basuh lah tu. so, aku g usha. ada kah patut abg car wash tu pgl aku abang. demm...!! kaw tua lagi kot!! ni semua salah jambang aku.hohoho...

best tgk budak2 tu cuci kereta. ada sampai dia guna tangan hilangkan tanah dekat bawah dan celah2 kereta. you so great man..!! so, total hanya RM11.00 sahaja. basuh+vacum. aku tak suh polish, dia polish gak. baik tol korang dengan aku yaw... next time aku g sini lagi. kerja drg pun bagus biarpun tempat meniaga drg ni agak tak berapa nak best. kalau tempat biasa aku cuci, mau RM15.00 total. so, mahal tak semestinya menyediakan service yang bagus. kannnnnnnnnnn...

p/s: penat basuh aquarium =.=

1 comment:

kim heeruul said...

murah..okay la tu..sevice pon baik