edDy sYrOl

Friday, November 25, 2011

Nasi Ayam RM5.00


murah tak RM5.00? ke standard kat tempat korang? ermm.. bagi aku agak mahal lah. sebab dekat tempat tgl aku, ada yang boleh dapat RM3.50 tau. tapi, oleh kerana tadi aku dah terdesak kelaparan, aku tapau nasi ayam ini. sebab ini restaurant paling dekat dengan lokasi aku tadi.

so, lepas pergi car wash, aku tapau nasi ni. tapi soto dekat restaurant ni sedap tau. superb. sapa dtg sini, aku bawa makan dekat restaurant ni k. tapi nasi ayam ni tak berapa best lah. nasi dia keras.

aku parking je kereta, terus buka tapau makan nasi ayam dalam kereta. waktu tu tinggal 15 minit lagi nak azan untuk solat jumaat. makan laju2. bukan makan gelojoh k. hehehehe.. bila lapar, yang tak berapa boleh masuk tekak pun boleh je masuk (~_~)

p/s: belajar dari pengalaman (~_~)

3 comments:

Luqman Zakaria said...

boleh dikatekan mahal..normally 3.50 pon dah bole dpt nih kan!

Unknown said...

standard memang 3.50. tapi kalau RM5 memang mahal

Mesin Taipku said...

kalau rm5.00 tu sedap xde hal ... tapi klu xsedap tu cm xberbaloi kot..