edDy sYrOl

Thursday, December 29, 2011

Azam lagi


tahun 2011 sat sat lagi nak melabuhkan tirainya. wahhh..!! cepat sunggooohhh masa berlalu ya. macam tak terasa pula dah berada di penghujung bulan december 2011.

status kat FB, jangan masuk toilet pada pukul 12.59pm 31/12/2011, nanti anda keluar dari toilet pada tahun 1/1/2012. haishhh..adooo2 saje..

bila masuk tahun baru, semua orang sebok nak pasang azam. azam baru. khairul azam atau muhammad azam pun sebok nak berazam. ok fine tak lucu langsung =.=' kaw kaw sekalian dah tanam azam baru ke? camne dengan azam yang lepas2? ada tidak yang tercapai. aku ingat lagi, ada kata-kata tah sape aku lupa, dia cakap "gantungkan azam anda setinggi siling rumah, supaya anda mudah untuk mencapainya. jangan gantungkan azam setinggi langit". kaw kaw bayangkan lah azam setinggi langit, nak ke bulan pun susah kan. huhuhu...

sahabat-sahabat, walau apa pun azam kaw, pastikan lah kaw kaw sekalian berusaha untuk mencapainya. takpe kalau tak tercapai asalkan kita dah ikhtiar. jangan kita tanamkan azam hanya nak ikut orang lain. ya lah, orang lain ada azam, kaw pun nak gak ada azam. kalau boleh, tulis dalam diary. buat catatan perkembangan azam kaw tu. InsyaAllah, kalau kita bersungguh, mesti akan tercapai. tapi, kalau tak tercapai, harap jangan patah semangat. ok.

p/s: azam aku nak beli honda =.=' click lah SINI

4 comments:

Azmie said...

azam iols nk keje gomen (permanent)... tp sampai skang masih kontrak lagi.. apa2 pun alhamdulillah kontrak sambung lagi..

p/s: jemput lah join GA iols tu yer..

nasha sanza said...

ye..selamat tahun baru..saya wish awal..hehe..

hawiz said...

selamat tahun baru...azam3....hiihii

Zac Rega said...

happy new year . moga tercapai ~