edDy sYrOl

Monday, December 26, 2011

Bebel pagi-pagi indah


setiap hari kita lalui dengan senyuman yang manis. permulaan setiap hari juga perlu kita lalui dengan minda yang positif, kata-kata positif, pandangan yang positif. semuanya perlu positif lah.

korang tak perasan kah yang tahun 2011 berlalu dengan cukup pantas. pejam celik pejam celik dan nak sampai hujung 2011 dol. ermmm, banyak tak kejayaan yang korang dah perolehi? kalau banyak tu baguslah, syukur padas Allah swt. WHAT?!! takde satu kejayaan pun. ohh.... sabarlah sahabat. belum masanya untuk memperolehi kejayaan.

Tidak pernah ada kata gagal bagi setiap muslim yang tawwakal. yang ada adalah keberhasilan yang diberikan Allah berbeza dengan yang kita inginkan.
tidak semua yang menurut kita baik, baik juga menurut Allah.

maka, bersabarlah wahai sahabat-sahabat.

aku rasa macam musim tengkujuh tahun ini di tempat aku agak slow. Alhamdulillah, sebab Allah mengizinkan tempat aku dihindari daripada banjir. fuhh...bukan senang sebenarnya nak menghadapi musim banjir ni yollsss.. susah3... pada mereka yang menghadapi banjir di musim cuti sekolah yang enak ini, you guys sabarlah ya. ujian ni. cakap pada mak ayah you guys, ES kirim salam.

sebelum habis baca, click lah SINI, SINI dan SINI sebab ES nak beli honda..ngeh3x..

p/s: cuti sekolah dah nak habis.. =.='

4 comments:

hawiz said...

click2!!..honda2..hahaah

vendoline said...

nak tau baik tuk kita dan pada Allah...ikut sunnah je.hehe

محمد رازيق said...

bebel2 dipagi hari.. betul bro, sabrlah buat mereka yang dilanda banjir, ujian dunia.

iPai said...

wah macam dah jadi dj radio sudah .. heheh ..

alhamdulillah selamat tak kena banjir kan ..

moga ye semua jadi baik2 sahaja