edDy sYrOl

Friday, May 18, 2012

Breakfast: Burger telur dan Sup Bebola Ikan



Biasanya, breakfast merupakan satu hidangan yang perlu diambil dengan kadar yang mencukupi mengikut aktiviti yang kita akan lakukan pada pagi tersebut sehinggalah waktu makan tengah hari. Tetibe pokcik jadi pakar nutrisi.. ngeee...

Menu kali ini ialah burger telur dengan sup bebola ikan. Special tak? biasa je.... korang tengok pun pelik eh ghupe dia? kikikikiki.... sokey... janji kenyang. well, macam ni lah breakfast orang tak brapa nak bujang dan nak cepat.

Sup kelihatan sedikit hitam ye? cuba teka kenapa??????? sebab pokcik masukkan kicap dan sedikit rasa pedas. Pokcik suka kicap sebab kicap sedap.... kbai..

p/s: pastikan makan benda-benda berkhasiat sahaja ok

2 comments:

Anis Nisa said...

lahh..sup ke..ingat pengat tepung tadi..hihi.. (^^,)y

ain dzaya said...

tak penah pulak ain mkn makanan cengini..hahaha


"Alhamdulillah. ramai sebaya ain dah berkahwin seawal 20 tahun. Bangganya ain ❤ ".