edDy sYrOl

Friday, June 29, 2012

Lagi-lagi makanan

Suka tak yang ini? memang bukan aku buat lah kan....hohoho... haritu mkn kat pija... spicy arabiata... (~_~) dengan hot milky tea...


Ini nasi goreng cincai buatan aku.. sebenarnya rasa dia belacan tau, tp rupa dia tak semegah ye.. hohoho... ada mayo di situ...


Ini pula merupakan roti canai bersama kuah kari... tetiba ada telur mata di situ.. bahahaha




Ini sayur kacang bendi bersama kuah sardin.... konon lah kreatif.. eh, tp ok juga lah... :P


Sayur peria dengan telur.... mesti ramai pernah masak dan makan kan?



Sambal udang dengan telur rebus.... unik tak? wekkk... hahaha.. :P

P/S: makan memang best kan?

7 comments:

hairy said...

aku nak spgetti tuh...haha..

eddy syrol said...

hairy: kalau berani ambik lah...hahahha

::FAIZ:: said...

untungla folower dah 888

Bahrain said...

perghhh,, nampak macam sedap siot...hahaha
nie yang buat aku lapo..hahaha

http://www.bahrain-info.blogspot.com/2012/06/makanan-arab-di-restoran-saba.html

Farhana Jafri said...

terliur pulak tengok roti canai dengan kuah kari tu. *.*

Edy Fee said...

rajinnye memasak..wah penat la bini nnt nak masak mcm2 kwin ngan ko

ain dzaya said...

pandai jugak ang masak kan..hehe