edDy sYrOl

Friday, June 29, 2012

Mari Belajar Masuk Car Park part 2

Link
Ingat tak entry seumpama ini dulu kala pokcik ada publishkan? ianya di SINI....

sekali lagi pokcik telah melihat suasana memarkir kereta dengan tak berapa berjayanya lalu menyusahkan orang2 sekeliling. lihatlah kereta kancil itu. Sungguh besar kereta itu sehinggakan tak mampu masuk parking dengan sempurna. LOL...

Ekceli, kalau kereta lain nak masuk masih boleh, tapi ramai yang nak masuk tapi agak ragu2 ya.. takut tersondol vontot kereta kancil itu, susah pulak pemilik kedua-duanya ye dak?

nak tahu tidak apakah jantina pemilik kereta kancil itu? jeng3x... ngeh3x.. part yg pokcik cuke canattttttt...!!!

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


lihatlah dunia... keh3x... nampak tak yang baju terbang ditiup angin itu.. kaw rasa apa jantina dia? lalalala... no comment... semua ni sebenarnya bergantung kepada kesedaran kita juga ye.. bukan sebab jantina semata-mata...

p/s: Memandulah dengan berhemah.. (~_~)

3 comments:

Azham Vosovic said...

argh...geramnya dgn org yg parkir mcm tu hehehehe

Edy Fee said...

tp besenye mmg macam tu la kan.hahahha tengok kat jalan la....mcm mana pemanduan.haha

td kat kangar pon ade exident 4 biji kete skali

eddy syrol said...

azham : geram kan?

edy: errr... teruknyer 4 kete skali..