edDy sYrOl

Tuesday, June 5, 2012

Selamat tinggal P


Tarikh 4/6/2012 tamatlah lesen P pokcik. Tua2 ni masih guna P..hehehe...lambat mengambil ye dak.. zaman aku ambik lesen pun dah nak dekat RM1500 dah. kalau dekat semenanjung dengar2 murah, ya kah?

Pokcik tepaksa berulang dua kali ke JPJ untuk tukar lesen ni. first datang pokcik tak bawa gambar. maka terpaksalah pokcik balik ambik gambar. gambar pula ukuran passport, maka pokcik pun guntinglah sendiri dengan gigihnya. dah la tak lurus.. kah3...

Sampai JPJ dalam kul 2pm lebih. Kakak yang sama layan pokcik. kakak cantik ni sangatlah peramah dan lembut saja bahasanya. awuuuu... terkesima kejabbbb.... "adik, nanti kalau renew lesen seterusnya......bla bla bla" sejuk hati dengar. asal nurse kat hospital takley jadi cam dia? LOL...

Akhirnya inilah lesen penuh aku. ensem tak aku? kbai..!!

harga untuk tempoh setahun 6 bulan ialah RM45. Lepas ni bolehlah pemanduan aku diyakini ye dak..

p/s: sila memandu dengan berhemah.

8 comments:

::FAIZ:: said...

tahniah bang....

eddy syrol said...

bang kunun...sedangkan...hehe

soe hawani said...

ok... P utk pokcik. hehe ^^

soe hawani said...

ok.. P utk pokcik. hehe ^^

eddy syrol said...

soe hawani: eh..ye kan..hehehe

Hans said...

tahniah Pocik
hahaha

ellynadyra said...

akhirnya tempoh P dah abis...sila teruskan pemanduan berhemah ye dik oiiiii.....bleh tahan handsome la dik gambar ko tuh

eddy syrol said...

saya memang ensem kak elly...bahahaha