edDy sYrOl

Sunday, October 7, 2012

AKU & BLOGGER 3 : BATTLE ROYALE



ini entry yang jujur dari hati nurani pokcik. hewhewhew.... so pokcik kena menjawab beberapa soalan cepumas dengan lelaju...

Berikut merupakan jawapan kepada soalan-soalan di SINI.


1. Secara jujurnya, mula mengenali game blogger battle royale ni tak salah sejak siri kedua. Sebab ini siri ketiga kan? tapi waktu tu tak alert sangat sebab tak sertai, just view once.

2. Totally no, sama ada sebelum, semasa mahupun setelah menyertai. Saya hanya follow game ini mengikut apa hencek Awie Omar arahkan setiap episod.

3. Kalau tak salah Syakir Rahman pernah join. Pokcik bangga dengan ekau sakir..hewhewhew...

4. Secara jujur aku tak pernah baca komik ni dan tonton filem ini. Aku baru je tahu yang ini merupakan komik setelah hencek Awie Omar bagi tahu. Plus, aku bukan peminat manga, komik, anime atau yang seerti dengannya. huhuhhuhu...

5. Bagi aku sesuai (bagi insan yang tak pernah tahu apa tu komik dan movie battle royale) sebab menggalakkan blogger aktif di dunia maya ni. Blogging kan berfaedah. Dan tema yang memiliki elemen adventure memang mendebarkan jiwa raga, walaupun di alam maya.

6. Tiada. Sebab macam pokcik ckp tadi, pokcik tak tahu apa-apa pasal komik dan movie battle royale. So, jujur tak tahu.

7. Kekalkan saja tema ini. Menarik dan menjadi satu brand kepada blog Awie Omar.

8. Sama seperti jawapan nombor 6, i have no idea. sorry =.='

9. Saya rasa ramai yang tahu tentang game ni contohnya Hawis, Jerul, sue dll tapi tak tahu pula mereka-mereka berminat atau tidak nak join sekali. Tidak dinyatakan.

10. Satu paling ketara ialah menggalakkan semangat kerjasama. Selain itu, mendidik kami-kami ni untuk memahami situasi orang lain sebab bukan semua group member ada masa terluang. maasing2 busy, so perlu saling memahami. Game ni juga mengingatkan kami erti persahabatan. Group Deux sentiasa bersahabat. Jyeahhh....

Selesai, peringatan sekali lagi, jawapan2 di atas adalah jujur dari hati dan dari diri yang tak tahu apa2 tentang originality komik battle royale. Pokcik dah try google, tak jumpa yang tepat ttg komik ni. Takut lak terpilih salah link, so salah ckp lak..jadi mahapkan beta....

p/s: gambateeee DEUX 

1 comment:

Awie Omar said...

tugasan anda diterima