edDy sYrOl

Monday, October 8, 2012

Hebatnya Negeri 5 Menara

Karya A.Fuadi.....

Superb.... mungkin perkataan yang sangat sesuai untuk gambarkan ketakjuban aku terhadap novel ini. Aku dah khatam novel ni pagi tadi. Rasa sangat terinspirasi dan terkesan (tertiru ayat-ayat penulisan indonesia..hewhewhew).


Kenapa aku sangat teruja dengan novel ini?


nantilah aku ceritakan di entry akan datang. Ni just nak buat pengumuman saja yang aku dah habis baca novel best seller ni wei... over khennn.....!!!

Aku cadangakn buat adik2 yang tengah berjuang mencapai mimpi dan cita-cita, kaw org bacalah novel ini. Novel ni akan membuat kaw semua muhasabah diri dengan segenap keputusan hidup yang kaw org putuskan kelak....trust me...

p/s: rasa nak jumpa penulisnya dan tanya beberapa soalan..huhuhuhu

No comments: