edDy sYrOl

Sunday, March 31, 2013

Terminat Lagu DEJAVU

Selamat petang yang panas..!!


Panas cuaca semenjak dua ni kan? tapi tidak mengapa, panas seketika, nanti datanglah juga hujan. Pencipta takkan menganiayai kita, kerana DIA maha pengasih dan penyayang.

Aku semenjak dua ni minat dengan satu lagu ni, Tajuk dia Dejavu di dendangkan oleh Shila Amzah. Aku pun pelik kenapa boleh jadi minat dengan lagu ni. Adakah kerana liriknya, kerana melodinya, ataupun kerana Shila Amzah? OMG OMG OMG.... Mengarut sudah.

BTW, lagu ni layan je lah untuk jiwa-jiwa patriotik macam aku ni (apa kaitan?!! =.=' ) Kepada kengkawan yang rasa nak kongsi lagu tema aku semenjak dia menjak ni, meh dengarkan di

---------------------->  SINI

p/s: mesti korang cakap aku jiwang kan. biarkan!!

3 comments:

hawiz said...

dejavu..haaha

Nicaa said...

sedap jugak lagu ni.. dah dengar :)

maitimie said...

its really happen. dejavu. haha.

salam ziarah :)