edDy sYrOl

Friday, June 24, 2011

sarapan yang berat


ini merupakan menu sarapan pagi aku pada pukul 3.30am (lagi lagi 3.30am)... menunya merupakan nasi putih yang panas. siap ngan telur + ikan goreng (yang aku dah racik dengan ganasnya) + jeruk peria + kicap manis.. o yaa, kicap manis merupakan pebret aku sejak aku sekolah menengah sampai laaa ni... nampak tak aku bubuh kat atas peria tu agak banyak, sebab peria itu pahit ye tapi aku suke makan peria pahit dengan rasa manis2 kicap (pelik ye aku???).

minum susu seperti biasa dan setelah itu apa bila perut aku dah sikit lega dengan kekenyangan, aku bedal lak benda ni...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
*

sedap kot benda ni.....


p/s : nasi memberikan kekuatan sepanjang hari (~_~)

15 comments:

eqbalzack said...

salam...
abg eq singgah sini...selamat berhujung minggu...

eddy syrol said...

uikss.. bang..tq ye sudi singgah..terharu (~_~)

[k]o{q}i[n] said...

perghh...abg eqbal dtg blog ko der... *jeles...

b a m b a m ' s said...

heheheh..thanks sudi komen my entry.. :)

ikan tamban tuh mcm ikan bilis versi besar tp masin sikit.. hahahaha.. peria jeruk.. stii pahit ker even dah jeruk??

dAiEnG said...

woooo....awalnya sarapoan? ko sarapan apa jam 3.30 pagi?

eddy syrol said...

koqin : harus jeles derr..hehehe....

cik bambam : ooo ok ok,nak try gak..ni peria yang tak jeruk dgn lama kot.eh tp peria mmg ada rasa sikit2 pahit la even d jeruk..hohoho

hyz said...

kuat mkn rupenye budak sorang ni...

AMMAR YASIR said...

ai...tak boleh teman mkn berat2 kalau pagi

eddy syrol said...

daeng : sarapan pagi lerr..

hyz : biasa... hehehe...jgn pandang kekedingan ku..ahaks..

ammar : ni sbb dah tak tau nak mkn pe...

Abg Yen said...

salam eddy...
blog eddy dh jd blog masakan ke? mkn je keje ek hahaha...bgs2 bina bdn tu ...

Norhafiza said...

ni dh tahap bersahur dah ni hehe..kakNo pun suka makan peria tp rasanya takde la pahit mn pun..siap kakNo ratah2 lagi yum yum..

ye la, minyak di labuan pun susah skang...terpaksa beli yg mahal..

eddy syrol said...

abg yen : saya mmg kaki makan..

kak no : peria pahit lerrr....

saiazuan said...

pergh.. mkn ni ek time sarapan

cayob said...

waaa mintak bah~~~

eddy syrol said...

saiazuan : ha ah...arini jerk..hahaha

ayub : buat la bah....