edDy sYrOl

Friday, December 2, 2011

Senarai Retis dalam segmen EIR #1


dah baper bulan ek buat segmen ni? rasanya sampai ada yang cakap ES syok sendiri buat segmen ni. hehehehe.. takpe, ES terima dengan berlapang dada. lagipun, ES bukan susahkan orang lain kan? ES just buat dengan usaha ES juga dengan kelapangan para blogger sekalian yang sudi di temu bual...

oklah, macam yang ES pernah habaq. ES dah sampai kepada entry terakhir untuk segmen Eddy Interview Retis. InsyaAllah akan ada segmen seumpama ini lagi di lain masa. tapi, bagi ES masa untuk cari idea dan perbaharui segala kelemahan ya. sedangkan nak buat segmen ni dulu ES fikir paaaaaaaaaaaaaaaanjang sangat. segmen ni perlukan masa yang banyak.

untuk terakhir kalinya, ES nak tampilkan semua blogger yang sudi untuk ditemu bual dalam segmen ini. untuk u guys yang terlepas entry2 sebelum ini, bolehlah click pada link di bawah.

1. Ady Budika (30 likes)

2. Daniel Adie (32 likes)

3. Yazidy (16 likes)

4. Hizami Li (14 likes)

5. Fiq Fikri (18 likes)

6. Hyz (105 likes)

7. Hans Hanis (33 likes)

8. Eqbal Zack (16 likes)

9. Fadli Sabri (74 likes)

10. Piqah Bagus (25 likes)

11. Sudirman (22 likes)

12. Amezy (28 likes)

13. Keyrill (41 likes)

14. Hawis (42 likes)

15. Adibah (46 likes)

16. Abang Yen (22 likes) <------------ni terbaru yaw...!!

ini merupakan update sehingga 10.30 pm hari ini. hehehe..saje je nak show off kat kaw kaw sekalian *booooooooo kat ES. so, anda-anda sekalian, silalah click mana-mana link yang dah ES tepek kat atas tu. anda boleh baca sesi temu bual tu sampai lebam =.=

InsyaAllah, panjang umur, kita akan bertemu lagi untuk musim baru. *tak habis2 musim baru dan InsyaAllah segala kelemahan akan cuba diperbaiki. maaf salah silap ES sepanjang buat segmen ini. maaf juga kepada mana-mana retis kat list tu sebab ES main songlap je pics kalian.huhuhuhu.. semoga dengan segmen seumpama ini, kita semua semakin rapat. kita kan saling menyokong sesama kita. am i right?

tekan SINI untuk baca sekali harung

jumpa lagi....................................... (~_~)


6 comments:

hawiz said...

semua org hebat2...malu nyer.....

Z.I Zam Ijam said...

woooooo abg hyz kelbross unggul sehh .
hamba blogger picisan ,,

kim heeruul said...

gua harap musim depan gua tersenarai. keh keh keh

::FAIZ:: said...

tahniah pd mereka

hyz said...

tibe2 blushing....

Joe_Hans said...

terdiri dari blogger yang hebat2...